Niedawno opisywałem tu taj tytuł Dead Frontier Zoombie Mmorpg
Podejrzewam, że ktoś skusi się na grę
Więc żeby go nie odrzuciła przez błędy w budowie waszego Killera Zombie postanowiłem opublikować tu mój build ( jest on też na forum DF w kategorii Non English > Polish Veterans ) postaram się go zaktualizować o obecny arsenał.
Może na początek jaką postać wybrać??
Atleta - Bonus do agility a poniękąd jest to najważniejsza statystyka w każdym z buildów
Police Officer - Bonus do reload i strzelb ( a o nie będzie się opierał jeden z wariantów buildu)
Solider - Jeśli nie przeszkadza wam kara w expie ( to o nią można oprzeć wariant drugi buildu)
Którakolwiek postać z klasy roleplay ( jeśli nie będzie wam przeszkadzało brak 35 stat pointów)
Na czym ma ten build polegać ??
W grze rozróżniamy 2 rodzaje buildów Pod Grind i Pod LootJak wiadomo grind buildy opierają się na głośnych broniach co za tym idzie odpada loot
Z kolei build pod loot nie nadaje się do grindu poprostu nie wyrobisz się z obroną w razie potrzeby
Spory okres czasu poświęcony grze pozwolił mi przy pomocy kolegów z DF odkryć alternatywę postaci o buildzie HYBRYDOWYM
Co to oznacza ? - Postać dobrze radzi sobie z lootem jak i jest w stanie się obronić przed hordą w end zone
Jakie są tego minusy ? - Na przestrzeni czasu takie postacie są dość drogie ( chociażby trzeba uzbierać $$ na 100 credit i zresetować postać po 50lvlu) lub wcześniej jeśli poczujecie się na siłach ganiać do end zone
Jak wyglądają skille i co dają :
Jak widzicie staty podzielone są na dwa bloczki lewy (atrybuty postaci) i prawy ( umiejętności korzystania z broni)Opis lewego bloczka :
Strength - Siła statystyka wymagana do dzwigania pancerzy oraz broni ciężkich
Endurance - Wytrzymałość jeden pkt tej statystyki odpowiada 2pkt hp naszej postaci
Agility - Zwinność. Bardzo ważna statystyka odpowiada za naszą prędkość poruszania się
Accuracy - Zmniejsza rozrzut broni co pozwala trafiać cele stojące dalej
Critical Hit - Zwiększa szanse za zadanie krytycznego ciosu wrogowi ( też dość ważna statystyka w naszym buildzie)
Reloading - Zmniejsza czas przeładowania
Każda ze statystyk w lewym drzewku może być rozwinięta do 100pkt max to co jest ponad to bonusy od broni i pancerzy
Prawy bloczek :
Melle - Umiejętność posługiwania się nożami, mieczami ,maczugami itp
Pistols - Umiejętność posługiwania się pistoletem
Rifles - Umiejętność posługiwania się Snajperką
Shotguns - Umiejętność posługiwania się Strzelbami
Machine Guns - Umiejętność posługiwania się : Smg,Harvy Machine Gun i Assaasult Rifle (np. Kałachem)
Explosive - Umięjętność posługiwania się granatnikami (HK69 , M79 etc)
Statystyki i bonusy broni i pancerzy :
14mm Rifle Ammo - Rodzaj używanej ammunicji
25 Round Capacity - Pojemność magazynka
Slow Reload Speed - Prędkość przeładowania
Very Slow Firing Speed - Prędkość strzału
Very High Accuracy - Celność
Very High Critical Chance - Szansa na cios krytyczny
120 Rifle Skill Required - wymagania skilla żeby użyć
25 Round Capacity - Pojemność magazynka
Slow Reload Speed - Prędkość przeładowania
Very Slow Firing Speed - Prędkość strzału
Very High Accuracy - Celność
Very High Critical Chance - Szansa na cios krytyczny
120 Rifle Skill Required - wymagania skilla żeby użyć
Każda broń może nabyć bonusy do
Critical Hit max +8
Reload max +8
Accuracy max +8
Broń która ma wszystkie 3 bonusy na +8 otrzymuję status "God Crafted" To ważna informacja bo nasz build w końcowym etapie będzie wymagał 3 broni God Crafted
Bonusy z Używanych broni sumują się więc z 3 broni GC mamy +24 +24 +24 do crit/relo/accuracy
Pancerze :
320 Durability - wytrzymałość pancerza
85% Damage Absorption - % jaki pancerz przyjmuję na siebie podczas trafienia przez wroga
100 Strength Required - wymagana siła żeby nosić dany pancerz
Repair by Engineer Level 75+ - Poziom mechanika który będzie mógł naprawić twój pancerz
Available colors: Black, Blue, Brown, Green, Grey, Red, White, Yellow - Dostępne kolory
85% Damage Absorption - % jaki pancerz przyjmuję na siebie podczas trafienia przez wroga
100 Strength Required - wymagana siła żeby nosić dany pancerz
Repair by Engineer Level 75+ - Poziom mechanika który będzie mógł naprawić twój pancerz
Available colors: Black, Blue, Brown, Green, Grey, Red, White, Yellow - Dostępne kolory
Jak działa mechanika pancerza ? - Bardzo prosto podam taki chłopski przykład :
Mamy na sobie pancerz który ma 100pkt wytrzymałości i 50% absorpcji damage
Mamy 100hp
Uderza w nas zombie który zadaje 100dmg
Dzięki 50% absorpcji pancerza 50dmg trafia w pancerz niszcząc przy tym jego wytrzymałośc o 50pkt
Drugi 50dmg trafia w nas zabierając nam połowę HP
Pancerze posiadają bonusy do :
Agility - Max 24
Endurance - Max 24
Pancerz z bonusami 24/24 ma status "God Crafted"
* Ważna dla nas statystyka pancerza od początku gry to bonus do agility starajcie się by każdy pancerz jaki kupicie miał +24 do agi
Dobra wiemy już wszystko co potrzeba o statach broni , pancerza i postaci
Czas przedstawić sam build :
Wariant 1 i 2 wymagają resetu statystyk na poziomie 50+
Wariant 1
Do 50 poziomu :
Broń :
Shootguns - Po osiągnięciu 100 lub 110 melle maxujemy do 110 i docelowo mamy mieć AA-12 lub USAN
Explosive - Na końcu maxujemy te statystykę najlepiej do 110 -120 te granatniki na 110 i 120 są naprawdę boskie w budynkach
Poziom 50+ Robimy Reset postaci ( koszt 100 credit gold member i 200credit normal member )
Melle zastępujemy Pistols na 120 ( używamy broni 100 Alpha Bull 110 Corpse Shooter lub Grey Hawk 120)
Shotguns zostaje na 110
Explosive - Na 120 i szukamy tanio granatnika na 120
Atrybuty postaci (piszę w kolejności co maxować i do ilu zakładając że masz 3x gc broń )
2. Critical Hit na czysto 56 tak aby z bonusami z broni było 80
3. Reloading - do 100
4. Accuracy do 56 tak aby z bonusami z broni było 80
5. Strength - Do 100 pod end pancerz i shootgun
6. Endurence ( dowolnie możecie inwestować w endurance lub accuracy)
Możliwości buildu : W początkowej fazie przed resetem walka bronią melle nauczy was jak się poruszać między zoombie w tym mmorpg. Broń nie wymaga amunicji i jest bezgłośna więc najlepsza na start. Dlaczego resetować po 50 ?
Proste w End Zone czyli tam gdzie będziemy zarabiać Jest masa mobków które wybuchają po śmieci lub mają ataki zasięgowe - rzyganie, długie łapska itp
Pistols po resecie pozwoli nam je eliminować z dystansu
Shotguns będzię służył za broń do robienia aggro. Jak już wnerwicie odpowiednią ilość zoombie wbiegacie gdzieś gdzie jest mur / płot /siatka /żywopłot i walicie granatnikiem w to co jest po drugiej stronie przeszkody. Lub jeśli nie posiadacie jeszcze granatnika to możecie strzelać przez płoty siatki żywopłoty z shootguna
Shoogun ma 2 duże plusy i do 60 poziomu świetnie sprawdza się w grindzie mianowicie ( Tanie ammo, wysoki knockback czyli odpychanie) Potem expi się nim dosyć wolno i wtedy wkracza granatnik
Wariant 2
Build 1 faza - Melle/Machinegun/Explosive druga faza Pistols/Machinegun/ Explosive
Więc jak wyżej podam po kolei co maxować
Faza 1
1. Melle do 110
2. Machine gun 100
3. Explosive do 110
4. Machinegun do 120
Faza 2 po resecie
1. Pistol do 120
2. Machinegun 120
3. Explosive 120
Atrybuty postaci
1.Agility do 100
2.Critical do 56
3.Reload do 100
4.Accuracy do 56
5.Strenght do 100
6. Endurence lub accuracy
Co nam daje ta wersja hybrydowa ? Jest napewno nieco droższa ze względu na machine guns. Ale i o niebo lepsza w grindzie.
Pistols/Melle - Broń cicha do lootu
Smg - Do odpędzenia od siebie zoombie (mp5 ,ump,corpse ripper, uziel)
Assasult Rifle( xm8 ,Ak,Hammerhead-47) - Do expienia lub jeśli macie kasę i 100 str Kupujecie HMG ( m60,Vulcan, Corpse Destroyer)
Explosive - do expienia w budynkach (hk-69 , gm94, falcon , xm25 , paw 20 , immodelator AD)
Co daje nam budowanie postaci w te 2 sposoby ?
80 critical (z bonusami z broni) sprawia że max co drugi strzał z melle lub pistols to critical hit
80 accuracy (z bonusami z broni) sprawia że pociski z pistoletu i granatnika lecą tam gdzie celujemy
124 reload (z bonusami z broni) daje nam maxymalnie szybkie przeładowanie ( ważne dla granatników i HMG)
124 agility (z bonusami z pancerza) sprawia że jesteśmy w stanie zwiać większości zoombie
100 str - Sprawia że możemy nosić topowy sprzęt 100-110-120 skill oraz topowe pancerze : exterminator reacive , exterminator reactive XT , Bio Reactive
Jak to powinno na koniec wyglądać możecie zobaczyć oglądając moją postać pod tym adresem
ShortShift
Miłego tępienia zoombie w tym mmorpg
Źródła : Obrazki Broni , atrybuty broni : Dead Frontier Wiki
Reszta wykonana w całości prze zemnie w oparciu o własne doświadczenie i doświadczenia kolegów z gry Dead Frontier